Gražinimo sąlygos

Kaip gauti grąžinimą?
  • Užpildykite visus grąžinimo prašymo formos laukus mūsų svetainėje.
  • Nurodykite užsakymo ir prekės numerį.
  • Pasirinkite kurjerio atvykimo laiką.

Kokybiškų prekių grąžinimas: Grąžinant kokybiškas prekes, kompensuojame tik prekių kainą. Pristatymo išlaidos nekompensuojamos. Tai pat taikoma ir daliniam kokybiškų prekių grąžinimui – pristatymo išlaidos taip pat nebus kompensuojamos.

Jūs galite grąžinti prekę ar visą užsakymą, jei jis atitinka toliau nurodytus reikalavimus:

  • Abi prekės ir jų pakuotė turi būti išsaugotos jų originalioje būsenoje.
  • Turite patvirtinti savo tapatybę ir pirkimo faktą bei jo sąlygas (prekių arba grynųjų pinigų kvitas).
  • Grąžinimo prašymas turi būti pateiktas per 14 dienų nuo pirkimo.
  • Grąžinama prekė neturi būti įtraukta į negrąžinamų prekių sąrašą.

Defektinių prekių grąžinimas:

Jūs galite grąžinti defektines prekes su visišku užsakymo kainos ir pristatymo išlaidų kompensavimu. Dalinio grąžinimo atveju pristatymo išlaidos nekompensuojamos.

Prekę laikome defektine, jei ji atitinka bent vieną iš šių sąlygų: turinčios gamybinių pažeidimų – pvz., pasikeitusi produkto konsistencija, spalva ar kvapas, neveikianti funkcija (žaislams), trūksta dalies rinkinio. Skirtumai makete ir dizaino elementuose nebus laikomi nekokybiško produkto rodikliu.

Grąžinimai atliekami per 5 darbo dienas nuo momento, kai gauname grąžintą produktą. Apie tai gausite atitinkamą el. pašto pranešimą. Jei grąžinimas vykdomas į banko sąskaitą, grąžinimo terminas gali būti pailgintas dėl banko terminų mokėjimų apdorojimui. Dėl išsamesnės informacijos kreipkitės į savo banką.